the show must go on..

Taget från Kenzas blogg:

"Där satt vi och myste iallafall, och diggade den rätt konstiga musiken. En ny låt sätts på. Mitt hjärta börjar banka fort som fasen. Vänta? Den här låten känner jag ju igen? Teo!! It's Monsoon with Tokio Hotel!!! Han bara tittade på mig och log, ja gumman....jag bad dj:n spela den. När jag inte trodde att jag kunde falla mer för honom så gjorde jag det. Ni kanske tycker att det där inte var något speciellt, men det där var fan det vackraste någon gjort för mig."

Om det där är det vackraste någon har gjort för Kenza, så har hon missat mycket mycket mycket i här livet. Och jag väntar fortfarande på the breakup...



mmm, grab a big big bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0